Licėjaus gimnazistė – Game Dev Day grafikos kūrėja

2023 m. lapkričio 14 d. VILNIUS TECH vykusiame renginyje Game Dev Day Vilniaus Gedimino technikos universiteto inžinerijos licėjaus gimnazistė Salomėja Markevičiūtė (11a kl.) laimėjo Žaidimų koncepcinės grafikos kūrėjo (mokinio) apdovanojimą.

Game Dev Day – VILNIUS TECH ir Lietuvos Žaidimų kūrėjų asociacijos (LŽKA) organizuojamas renginys, skirtas žaidimų entuziastams, pradedantiesiems žaidimų kūrėjams, programuotojams, grafikos dizaineriams, žaidimų leidėjams. Šis renginys leidžia iš arčiau susipažinti su žaidimų industrija, išgirsti žaidimų industrijos atstovų parengtus pranešimus, susijusius su žaidimų kūrimo proceso ypatumais, žaidimų grafikos (2D/ 3D), judesių nuskaitymo technologijų svarba žaidimų kūrimo procese, dirbtinio intelekto įtaka žaidimų industrijai. Renginio dalyviai taip pat turėjo galimybę išbandyti Lietuvos žaidimų kūrėjų ir VILNIUS TECH „Multimedija ir kompiuterinis dizainas” studentų kurtus žaidimus.

Šių metų naujovė – pirmą kartą Lietuvoje organizuojamas žaidimų koncepcinės grafikos kūrėjų konkursas “THE WORLD OF…“. Konkursui buvo siūlomi 2D/3D žaidimų pasaulio, personažų ir žaidimų lygių koncepciniai sprendimai, parodantys jų autorių specifinius gebėjimus šioje žaidimų industrijos srityje. 

Sveikiname Salomėją Markevičiūtę, pateikusią įdomią žaidimo koncepciją ir originalų personažą. Salomėja apdovanota ne tik konkurso statulėle, bet ir diplomu bei prizais, kuriuos įsteigė konkurso partneris „Wargaming Forge“ – jaunųjų talentų rengimo programa, kuri padeda studentams, IT specialistams, neturintiems patirties kuriant žaidimus, savo karjerą pradėti video žaidimų industrijoje. „Wargaming“ – pasaulinio masto internetinių žaidimų kūrėja ir leidėja, veikianti nuo 1998 metų. Pagrindinių žaidimų portfolio sudaro globalūs, nemokamai įdiegiami megahitai „World of Tanks“, „World of Warships“.

Salomėjos atlikto darbo techniniai duomenys:

Grafikos tipas – 2D
Darbai atlikti Krita piešimo programa naudojant Wacom cintiq 16 piešimo planšetę.
Dirbtinis intelektas nebuvo naudotas.

Trumpas žaidimo aprašymas:

Žaidimo pavadinimas „Moira“
(Moira reiškia lemtį ir pašaukimą)

Salomėja pristato savo idėją:

„Tai istorija apie elfų kilmės mergaitę, gyvenančią tarp žmonių pokario laiku. Pasaulyje kelis šimtus metų vykęs karas tarp žmonių ir mistinių būtybių baigėsi žmogaus pergale. Pabėgusioms nuo karo būtybėms tenka prisitaikyti prie žmogaus gyvenimo ritmo, pakeisti įpročius ir išvaizdą.

Būdama šešerių, jaunoji Erė buvo atskirta nuo tėvų ir auginta perauklėjimo vaikų namuose. Į tokias įstaigas buvo siunčiama daug atimtų mažylių siekiant, kad šie vėliau kovos žmonių pusėje. Besibaigiant karui, ši sistema tapo ne tokia griežta. Dauguma vaikų, tarp jų ir Erė, buvo įvaikinti. 12 metų mergaitė dirbo ir gyveno senų ūkininkų šeimoje. Nedideliame kaimelyje Erei prisitaikyti pavyko, tačiau vidinis skausmas ir neapykanta žmonijai jos niekada neapleido. Erė leidosi į kelionę norėdama atrasti atsakymus į neraminančius egzistencinius klausimus.

Tai būtų RPG stiliaus žaidimas, kupinas psichologinių elementų. Norėčiau, kad šio žaidimo istorija paveiktų žaidėją – jis gebėtų prisirišti prie veikėjų, kartu su jais išgyventų sunkumus ir džiaugsmus. Pagrindinis šio žaidimo elementas – istorija. Žaidimas būtų suskirstytas į skyrius, jame nebūtų lygių (veikėjų rangai nesikeičia), tik „difficulty levels” (sunkumo lygiai), kurie atitiktų visų žaidėjų lūkesčius ir galimybes. 

Tokio tipo žaidimai gali būti kuriami įvairiais grafikos stiliais, tačiau aš norėčiau išvysti savo idėją sukurtą 3D formatu ir kvapą gniaužiančiomis grafikomis.

Šis žaidimas išsiskirtų pasirinkimų galimybėmis, kurie lemtų žaidimo pabaigą.“

Nuotraukų autoriai: Aleksas Jaunius, Tadas Prakapas

Skip to content