Ugdymas karjerai kartu su ISM

2024 m. kovo 7 d. VGTU inžinerijos licėjaus gimnazistai sudalyvavo išskirtinėje pamokoje, kurią organizavo net kelių dalykų mokytojai. Tarpdalykinė integracija – vienas iš STEAM ugdymo elementų, leidžiančių į pažintinį procesą pažvelgti iš įvairesnių perspektyvų ir suteikiančių galimybę pasiekti efektyvesnį rezultatą.

Šįkart vienuoliktokai mėgino suprasti gyvenimo aprašymo (CV) ir motyvacinio laiško funkcijas bei svarbą siekiant profesinės karjeros ar savo kompetencijų bei įgūdžių realizavimo. Kartu su lietuvių k. ir literatūros, IT bei ugdymo karjerai mokytojais į ugdymo procesą įsitraukė ir ISM studentų priėmimo vadybininkas Titas Kuodys, kuris mokiniams pristatė CV ir motyvacinio laiško rengimo reikalavimus bei pateikė įdomių įžvalgų apie tai, kaip svarbu gebėti efektyviai pristatyti savo įgūdžius ir pasiekimus. Vadovaudamiesi patarimais, mokiniai imitavo profesinio aplikavimo procesą ir bendradarbiaudami komandose kūrė motyvacinius laiškus bei gyvenimo aprašymus potencialiam darbdaviui. Puiki praktika besiruošiant ateities perspektyvoms.

Dėkojame svečiui už vertingą paskaitą.

Skip to content